ŠIŲ DIENŲ STEBUKLADARYS ŠARBELIS MAKLUFAS
Vardas ŠARBELIS yra kilęs iš senovės kankinio
Sarbelijaus vardo. Šarbelis Maklufas – šių dienų stebukladarys – paskelbtas
šventuoju 1977 metais spalio 9 dieną.
Nuo 1875 metų iki mirties, tai yra iki 1894
metų gruodžio 24 dienos Šarbelis gyveno griežtą atsiskyrėlio gyvenimą netoli
maronitų vienuolyno Libane. (Maronitai – syrų apeigų katalikai.)
Šarbelis gimė 1828 metais Libane, Bakakafroj,
neturtingoje ūkininko šeimoje. Turėdamas 25 metus įstojo į maronitų Marijos
Vardo vienuolyną, kuris yra Anėjos kaime. 1859 metais įšventintas kunigu. Jo
gyvenimas buvo tylus, ramus, niekuo ypatingu nepasižymintis.
Šarbelis Maklufas išgarsėja tik po mirties.
Prie jo kapo keliauja net musulmonai ir kitų tikybų žmonės. Jis visus traukia
ir visiems padeda: ir krikščionims, ir kitatikiams. Kasdien jo kapą aplanko nuo
5 iki 7 tūkstančių maldininkų.
Artimuosiuose rytuose krikščionys sudaro tik
mažumą tarp musulmonų. Šarbelis – krikščionių švyturys, kuris visiems rodo, kad
Jėzaus Kristaus įsteigtoji religija yra tikra ir aktuali.
Po Šarbelio mirties ėmė plaukti iš visur
pranešimai apie nuostabius išgijimus jo užtarimu, apie maldų išklausymą ir
nepaprastą dvasinę pagalbą įvairiose nelaimėse. Nuo Šarbelio mirties
(1894.12.24) iki jo paskelbimo palaimintuoju 1965 metais, vienuolynas
užregistravo virš 1200 stebuklų. Nors jie smulkiai neištirti, bet tikėtini.
Velionis Šarbelis šventai gyveno žemėje.
Todėl Dievas jį pagerbė neleisdamas jo kūnui suirti. Šiandien, praėjus virš 100
metų nuo mirties, jo kūnas atrodo ne kaip mirusio, bet kaip miegančio žmogaus.
Anėjos vienuolyno atsiskyrėlis, gyvendamas
žemėje, niekados negalvojo tapti pasaulio švyturiu. Gyvendamas skurdžioje
atsiskyrėlio trobelėje, norėjo būti niekam nežinomu, visų užmirštu ir tik
vienam Dievui atsidavusiu.
Kristus pasakė: ,,Kviečio grūdas, nukritęs į
dirvą, tarsi numiršta, bet išdygęs duoda gausius vaisius”. Tik po mirties
Dievas apdovanojo kunigo Šarbelio šventą gyvenimą neapsakomais stebuklais,
kurie stebina visą pasaulį.
Šviesa
virš kapo
Stebuklai prasidėjo tuoj po kunigo Šarbelio
mirties – šv. Stepono naktį, 1894 metais
gruodžio 26-ąją. Jis buvo pašarvotas Anėjos vienuolyno bažnyčioje. Prieš pat
vidurnaktį į vienuolyno viršininko duris kažkas stipriai pasibeldė. Viršininkas
miegojo. Pabudęs atidarė. Į kambarį įėjo brolis Elijas Mehtinis. Paprastai jis
būdavo tylus ir susikaupęs. Dabar jis buvo sumišęs ir susijaudinęs.
– Tėve, koplyčioje iš tabernakulio eina
šviesa ir krinta ant pašarvoto atsiskyrėlio Šarbelio.
– Jūs esate pavargęs. Jums reikia
išsimiegoti, – atsakė vyresnysis, neteikdamas tam pranešimui reikšmės. – Gal
susapnavote?!
Bet brolis Elijas tikrai nesapnavo.
Šarbelį Maklufą palaidojo rūsyje, kur buvo
laidojami vienuoliai. Tai nedidelė, apie 1,40 m aukščio patalpa gale bažnyčios.
Ji buvo išmūryta nerūpestingai ir nekokybiškai. Todėl lietus arba tirpstantis
sniegas nekliudomai galėjo sunktis į vidų.
Kai atsirasdavo naujas numirėlis, tai
anksčiau mirusieji būdavo pastumiami, kad atsirastų vietos. Vienuoliai buvo
laidojami be karstų, tik aprengti vienuoliškais drabužiais, todėl greitai
tapdavo neatpažįstamais. Ant dviejų akmenų padėta lenta atskirdavo lavoną nuo
dumblinos žemės. Išimtis nebuvo padaryta ir atsiskyrėliui Šarbeliui.
Po dviejų savaičių į vienuolyną atėjo keletas
ūkininkų ir tvirtino matę keistas šviesas ant kunigo Šarbelio kapo. Jie teigė,
kad matė ne vieną, bet daug kartų ir prie įvairių vietų. Vienuolyno vyresnysis,
vėliau tapęs visų Maronitų ordino vyresniuoju vadovu, tikėjo velionio Šarbelio
šventumu, bet neišsidavė.
– Galbūt jūs ir regėjote, – atsakė
vyresnysis. – Bet aš netikiu, kaip apaštalas Tomas, kol pats nepamatysiu.
Vyresnysis samprotavo: jei tai yra dangaus
ženklas, tai šviesa turi vėl pasirodyti. Ir štai tą pačią dieną, prieš pat
vidurdienį, prie vienuolyno atjojo 4 policininkai, vadovaujami apskrities
viršininko musulmono Mahmut Hamadės, kuris pareikalavo įleisti į vienuolyną
apžiūrėti patalpas.
– Mes ieškome žmogžudžio. Čia prie vienuolyno
matėme įtartinas šviesas, kurios dabar išnyko.
Vienuolyno vyresnysis suprato kokios tai
šviesos. Tuomet policininkai, ūkininkai ir vienuolyno brolis vėl pamatė keistą
šviesą ties Šarbelio kapo vieta. Apskrities viršininkas panoro tuoj pat atidaryti kapą ir apžiūrėti
,,vali” – Dievo draugą. Bet tai padaryti nebuvo galima be dvasinės vyresnybės
leidimo.
Atkaklus
lavonas
Beveik po 4 metų leidimas iš dvasinės
vyresnybės buvo gautas ir 1899 metų
balandžio 15 dieną kapas buvo atidarytas. Kunigo Šarbelio kūnas buvo gražiai
išsilaikęs ir atrodė lyg miegančio žmogaus.
Buvo padaryta taip kaip įsakė patriarchas. 7
vyrai slaptai atmūrijo rūsio angą. Į vidų varvantis vanduo rūsį buvo pavertęs
dumblynu. Mirusiųjų drabužiai buvo supuvę ir kūnai tapę skeletais. Vyrai labai
nustebo, kai tame purvyne pamatė nesuirusį lavoną, kuris labiau panašėjo į
miegantį žmogų. Jo kūnas buvo gražus, lankstus, oda lygi. Dar nuostabiau buvo
tai, kad iš kūno sunkėsi kruvinas, vandeningas, bet maloniai kvepiantis
skystis.
Šį faktą, kad kūnas nesugedęs ir kvapniai
prakaituoja, pradžioje stengtasi išaiškinti natūraliai, bet tai nepavyko. Prieš
Šarbelio mirtį toje vietoje buvo palaidota 32, o po jo mirties 20 vienuolių ir
atsiskyrėlių. Jie visi buvo supuvę, nors kai kurie mirė garsėdami šventumu.
Kunigo Šarbelio kūnas buvo apvilktas naujais
drabužiais ir sekančią dieną, anksti rytą (kad išvengtų viešumo – taip buvo
nurodęs patriarchas) slaptai buvo perkeltas į mažytę patalpą, į kurią buvo
patenkama siaurais laipteliais iš bažnyčios vidaus. Taip buvo padaryta 1899
metų balandį.
Po šio perkėlimo Šarbelio kūnas dar kelis
kartus buvo perlaidotas. 1927 metais jis buvo perkeltas į kriptą, įrengtą
bažnyčios sienoje. Iki 1965 metų, kai Šarbelis buvo paskelbtas Bažnyčios
palaimintuoju, net devynis kartus buvo atidarytas jo kapas.
Nesulaikoma
versmė
Nors Šarbelio kūnas buvo užmūrytas, bet ėmė
leisti į bažnyčią malonų kvapą, kuris buvo taip smarkiai juntamas, kad kliudė
vienuoliams melstis ir atkreipė kitų bažnyčią lankančių žmonių dėmesį. Po
keleto dienų pastebėta, kad į bažnyčią teka kažkoks lipnus skystis, kurio
sulaikyti neįmanoma. Buvo aišku, kad jis sunkiasi iš Šarbelio kapo. Taip
skysčiui tekant praėjo visas mėnuo.
Į vienuolyną buvo paskirtas naujas ūkvedys
kun. Juozapas Elkfiurys. Jis nusprendė Šarbelio kūną sutvarkyti taip, kad jis
daugiau nebešlapiuotų. Naktį palaikus išėmė iš palaidojimo vietos ir perkėlė į
nuošalią, nematomą vietą lauke. Jis samprotavo, kad padėdamas kūną atvirame ore
reikiamai išdžiovins gausiai besisunkiantį kraują. Kun. Elkfiurys sakė: ,,Aš
kūną suvyniojau į dvi baltas drobules. Jos abi to paslaptingojo skysčio
prisigerdavo taip gausiai, kad aš turėjau keisti kas dieną. Mačiau kaip visas
kūnas prakaitavo tuo skysčiu. Nors kūną laikiau atvirame ore beveik keturis
mėnesius (nuo gegužės iki rugpjūčio), bet jis nesiliovė šlapiavęs.”
Lavonas
skrodžiamas ir statomas
į negesintas kalkes
Kun. Elkfiurys pristigo kantrybės ir nutarė
kreiptis į chirurgą Sabą Miusą, kad jis operacijos būdu pašalintų iš kūno jame
esantį kažkokį neišsenkantį šaltinį. Gydytojas padarė skrodimą, pašalino
žarnyną ir skrandį. Tačiau šis makabriškas lavono skrodimas nedavė lauktų
rezultatų. Kruvinas skystis iš lavono tekėjo dar stipriau negu prieš tai.
Tikintieji pareikalavo, kad kun. Šarbelio
kūnas būtų visiems viešai parodytas. Vienuoliai taip padaryti buvo priversti
1910 metais gegužės mėnesį. Bet greitai kūnas vėl buvo sugrąžintas į seną
vietą. Čia jis išbuvo iki 1927 metų liepos 24 dienos.
Vienuolyno vyresnysis nuo 1910 iki 1913 metų
kvietė įvairius gydytojus tyrinėti lavono. Bet nė vienas nesugebėjo išaiškinti skysčio
tekėjimo priežasties. Vienas iš jų – dr. Hašibas Elkiurys sakėsi suradęs tikrą
priemonę sulaikyti paslaptingam lavono kraujavimui. (Dabar paaiškės, ar čia
veikia antgamtinės priežastys.)
Ką jis padarė? Lavoną pastatė stačią
sieninėje spintoje. Apie kojas pripylė labai daug negesintų kalkių, kad sugertų
skystį. Bet tai nepalaužė lavono gyvybinių jėgų!
Šarbelio lavonu labai domėjosi ir žymiausias
Libano gydytojas dr. Jurgis Šukrala. Jis per 18 metų (1909 – 1927) kūną
tyrinėjo apie 30 kartų ir 1964 metais davė tokį sprendimą:
–Visokeriopai tyrinėdamas negendantį lavoną,
kiekvieną kartą aš stebėdavausi jo patvarumu, ypač tuo rausvu skysčiu, kuris
sunkėsi iš jo kūno. Ir Beirute, ir keliaudamas po Europą, daug kartų kalbėjaus
su žymiais medikais. Niekas negalėjo man išaiškinti šio reiškinio. Tai
vienintelis toks reiškinys, nes joks gydytojas savo praktikoje nėra to
pastebėjęs ir medicinos istorija nieko panašaus nežino.
Tas pats gydytojas duoda tokį matematinį
apskaičiavimą: ,,Tarkime, kad minėto skysčio per dieną iš Šarbelio kūno išteka
3 gramai. Tai per 66 metus turėjo ištekėti 72 kilogramai. Tas kiekis svertų
daugiau, negu atsiskyrėlio išsekęs kūnas.”
Savo pasisakymą gydytojas baigia žodžiais:
,,Mano įsitikinimas, paremtas tyrimais ir stebėjimais, yra toks: šitas
mirusiojo kūnas tikrai yra palaikomas antgamtinės jėgos”.
Komisijos
tiria kūną
Dr. Jurgio Šukralos išvados laikytinos
tikromis ir teisingomis, nes tų reiškinių kitaip išaiškinti neįmanoma. Tačiau
kanonizacijos byla, pradėta 1927 metais, buvo labai lėtai vedama ir atrodė, kad
reikės viską pradėti iš naujo. Šitaip delsiant kanonizacijos bylą, pačiam
dangui ,,ėmė stigti” kantrybės, todėl atsiuntė stiprią pagalbą. 1950 metais
įvyko didelis lūžis. Šių metų pradžioje, vienuolyno bažnyčioje, ėmė lankytis
minios žmonių. Vieną dieną maldininkai pastebėjo, kad prie užmūryto kapo
papėdės į bažnyčią teka skystis. Buvo aišku, kad tai ne vanduo.
Vienuolyno viršininkas įsakė išardyti mūrą ir
apžiūrėti Šarbelio kūną. Kūnas tebebuvo nesugedęs. Tuomet patriarchas Antanas
Arida įsakė lavoną vėl ištirti. Tas tyrimas buvo atliktas 1950 metų balandžio
22 dieną.
Karstas buvo atidarytas labai iškilmingai. Tyrimo
komisiją sudarė trys medicinos mokslo garsenybės: Libano respublikos viešosios
sveikatos apsaugos generalinis direktorius Šikris Belanas, Libano parlamento
atstovas dr. Juozapas Alhitis ir Beiruto prancūziškojo universiteto medicinos
profesorius dr. Feofilis Marunas.
Senieji vienuoliai, kurie Šarbelį Maklufą
buvo pažinę gyvą ir matė 1927 metais, kai atidarė jo kapą, sutartinai
paliudijo, kad čia yra tikrai tas pats Šarbelis Maklufas, kuris buvo palaidotas
1894 metais.
Alavinio karsto dugnas, į kurį buvo įdėtas
medinis karstas, buvo prakiuręs ir pro tą kiaurymę iš kunigo palaikų tekėjo
minėtasis rausvasis skystis. Jis prasiskverbė per mūro sieną į bažnyčią. Minėtu
skysčiu buvo permirkę drobulės ir kunigiški rūbai. Buvo ir rūdžių suėstas
metalinis vamzdelis, kuriame buvo sudėti ankstesnių laidojimų dokumentai. Jie
buvo nepažeisti.
Po šių tyrimų kūnas buvo įdėtas į senąjį
karstą ir nuneštas į naują vietą bažnyčios požemyje ir ten gerai užmūrytas.
1952 metų rugpjūčio 7 dieną kūnas vėl buvo
patikrintas. Komisijai vadovavo kardinolas Tapiumys. Komisijoje buvo ir to
vienuolyno viršininkas Paulius Daharas. Vėliau, 1965 metais, jis parašė knygą
“Dievą įsimylėjęs žmogus”. Joje rašė apie minėto tyrimo įspūdžius:
Kai kapo plytos buvo išardytos, pasirodė senas karstas, padėtas ant dviejų akmenų.
Alavinis karstas buvo stipriai apgedęs. Ekspertai ėmė tyrinėti rūsį. Visur buvo
sausa, išskyrus karsto dugną, kur buvo
daug skysčio, panašaus į kraujo serumą. Karstą pernešė į salę ir
atidarė. Dalyviai smalsiai stebėjo. Ir ką jie pamatė? Lavoną? Ne! Aš nejutau nė mažiausio šiurpo,
kuris instinktyviai jaučiamas prie lavono. Atrodė lyg miegantis vienuolis
kunigiškais rūbais. Pakėlė kūną, pasodino. Rankos ir kojos davėsi lankstomos.
Galva buvo lengvai judinama. Nuo kūno nuėmė rūbus ir baltinius. Jie buvo
visiškai permirkę, šlapi. Po juo buvęs mažas matracas supuvęs, pagalvis
pasidalijęs pusiau, beveik į dvi dalis. Kunigiški rūbai, o su jais ir alba
kruvinai dėmėti. Prieš perkeliant į naują kedro medžio karstą, dar kartą buvo pakeisti
drabužiai.
Mums buvo leista arčiau prieiti ir pabučiuoti
jam ranką. Aš paliečiau ją savąja ranka ir pirštais pajutau elastingą,
krūpčiojantį, šiltą kūną. Aš iki šios dienos juntu tą nepaprastą judesį, kuris
mane tada sukrėtė. Kūnas nedvokė. Nebuvo matyti jokių gedimo ženklų. Bet iš to
kūno vis tekėjo tasai neišaiškinamas skystis.
Dievo malonių
eksplozija
Niekas nesitikėjo, kad 1950 metų balandžio 22
dieną tiriant kūną dalyvaus tiek daug žmonių. Lyg paslaptingo balso paraginta
susirinko nepaprastai didelė maldininkų minia. Tarp jų buvo įvairių ligonių. Tą
dieną prasidėjo Dievo malonių protrūkis. Atsiskyrėlis Šarbelis Maklufas
pasirodė karališkai dosnus – pažėrė begalę stebuklų. Į iki šiol nežinomą vietą
– Anėjos kaimą pradėjo plaukti minios maldininkų. Libano žurnalistas Nasris
Nizkalakas, stebuklų paveiktas, parašė knygą ,,Stebukladarys Anėjos vienuolis”.
1953 metais knyga buvo išversta į vokiečių kalbą. Jis rašo, kad į šį vienuolyną
suplaukia neapsakomos minios. Žmonių antplūdį jis lygina su senovėje buvusiu
tautų kraustymusi. Štai jo žodžiai:
Anėjos kaimas atrodo lyg palapinių miškas. Jų
prisėta visur – ir skurdžioje stepių žolėje, ir stačiuose kalnų šlaituose.
Norisi paklausti, kaip žmonės maitinasi šioje skurdžioje kalnų gamtoje. Dar
didesnis klausimas, ko gi ta milžiniška žmonių minia čia nori.
Artėja vidurdienis, o žmonės vis plaukia ir
plaukia į šį kaimą. Eina keliais ir akmenuotais takais. Vyrai, visai nepanašūs
į laimės riterius, žengia iš lėto, o jų žvilgsnis liūdnas, netikras ir drauge
viltingas. Čia ir vaikai: vieni verkia, kiti linksmai žaidžia. Pas
stebuklingąjį atsiskyrėlį eina ir moterų pulkai. Čia matyti ir žemės
prakeiktųjų – raupsuotųjų. Jie slenka būreliais. Kai kurie, būdami nusilpę,
šliaužte šliaužia, bet pagalbą priimti iš stipresniųjų atsisako. Jiems
uždrausta, nes gali apkrėsti sveikuosius. Čia ir paralyžuotieji, nepagydomi.
Jie nešami neštuvais. Tačiau ir jie tikisi, laukia stebuklo. Čia ir Bazedovo
liga sergantys su gūžiu pasmakrėje. Čia ir akli, kurti ir tie, kurie vos
bepastovi. Taip pat ir darbininkai su suluošintomis, darbui netinkamomis
rankomis, ant kurių tabaluoja rožančiai. Čia ir psichiniai ligoniai – vieni
ramūs, juokiasi nežinia dėl ko, kiti triukšmingi, norintys ištrūkti ir pabėgti.
Niekieno neraginami, neliepiami keliauja į
šią naują šventą vietą. Be pertraukos vis eina nauji ir nauji, dieną ir naktį,
kepinami karštos saulės, nepaisydami dulkių, troškulio, akmenuoto kelio, nei
nakties šalčio. Viena bendra paskata gaivina tą išvargusią žmonių jūrą –
sulaukti malonės. Visi tie žmonės mato, kad čia veikia ne žmonių mokslo,
pažangos išmonė, bet gailestingoji Dievo galybė. Visi grįžta į namus laimingi
ir sustiprėję.
Žmonių minios atvyksta ne tik iš Beiruto, bet
ir iš visų Libano pakraščių, iš Egipto, Jordanijos, Turkijos ir net iš Šiaurės
ir Pietų Amerikos. Atvyksta ne tik tikintieji krikščionys, bet ir skeptikai,
smalsuoliai… Nuostabu tai, kad daugelis jų grįžta sukrėsti ir atsivertę. Tokie
žmonės tampa garsiais šventos vietos stebuklų skelbėjais. Jie patys karštai
tikėdami stebuklais patraukia ir kitus jais tikėti.
Visi veržiasi į požeminę patalpą, kur
palaidotas tas vienuolis Šarbelis. Ką jie ten mato? Mato įspūdingus,
jaudinančius stebuklus, dėl kurių dingsta pašaipos. Stebuklai, stebuklai! Jie greitai daugėja, gausėja. Atrodo,
kad pasaulio gelbėtojas Jėzus Kristus panorėjo pakeisti žemės paviršių.
Žmonės, buvę akli, kelia rankas į dangų ir
šaukia: ,,Viešpatie, aš regiu, aš regiu!” Jie šoka iš rūsio kriptos išsiilgę
šviesos. Nori pasidžiaugti jos spinduliais. Kurtieji, buvę įmūryti į savo tylos
karstą, išgirdę žmonių balsą, pradžioje lyg išsigąsta, paskui reiškia savo
džiaugsmą. Paralyžuotasis, negalėjęs vaikščioti, dabar giedodamas kopia į
kalną.
Virš visos tos minios šurmulio, varpelių
tilindžiavimo, virš džiugių giesmių, kyla padėkos balsai:
– Dėkui Tau, Šarbeli! Garbė Dievui! Stebuklas, stebuklas!
Pauliaus
Dahero įspūdžiai
Aukščiau minėtos knygos 31 puslapyje
vienuolyno viršininkas Daheras sako:
– Čia išgyja įvairiausi ligoniai: akli,
kurti, paralyžuoti, vėžio sugraužti, psichiniai ligoniai ir kiti. Jie yra iš įvairių kraštų ir skirtingų tikybų.
Dievas daro stebuklus, kai ligoniai paliečia Šarbelio kūną arba pasitepa iš jo
kūno ištekėjusiu neišaiškinamu skysčiu, arba kai užsideda to skysčio
prisigėrusios medžiagos gabalėlį.
Dievas čia gydo ne vien kūnus. Čia išgyja
įvairiausios sielos žaizdos: abejingumas, netikėjimas, klaidatikystė,
nuodėmingumas. Sielos atsivertimas – tai dažniausiai pastebimas stebuklas.
Dar
vieno žurnalisto įspūdžiai aplankius
Šarbelio kapą
Apie vidurdienį atsidūriau gatvėje, kuria
maldininkai eina į vienuolyną. Čia palaidotas vienuolis atsiskyrėlis Šarbelis
Maklufas, kuris 23 metus gyveno vienas šalia vienuolyno. Tai tylus Evangelijos
skelbėjas, stebukladarys, šventasis, kurio įtaka sklinda kaip nuostabiausia
šviesa.
Sekmadienis. Gatvė pilnutėlė maldininkų; jų
tūkstančiai kelyje. Praėjo visa valanda, kol atėjau iki Šarbelio karsto. Matau
čia žmones, kurie meldžiasi su tokiu nuoširdumu, kokio nesu dar matęs. Jie
verkia ir kalba su savimi. Jie gieda ir apgulę Šarbelio karstą. Čia matau
ligonius, gulinčius aukštielninkus. Juos deda šventajam po kojomis. Čia ir
drebantys epileptikai, ir mėšlungių traukomi. Visi tikisi gauti nors gabalėlį
medžiagos, suvilgytos šventojo kūno skysčiu, kad parsineštų į namus. O tas
skystis jau daug metų sunkiasi iš šventojo kūno. Jis panašus į kraują ir turi
balzamo kvapą.
Grįždamas iš Beiruto į Paryžių, klausinėjau
keleivius, ar jie girdėjo apie Šarbelį Maklufą. Neatsirado nė vieno, kuris būtų
neskaitęs ar negirdėjęs apie šventąjį.
Dievo Apvaizda artimuosiuose rytuose įsteigė
garsią stebuklavietę. Atrodo, kad Šarbeliui bus skirta jungti krikščionis su
musulmonais, Europą su Rytais.
Mirusysis
ateina fotografuotis
Rašant apie Šarbelį Maklufą būtinai reikia
paminėti 1950 metų gegužės 8 dienos nuostabų įvykį.
Kai Šarbelis buvo gyvas niekas nepasirūpino
jį nufotografuoti arba nupiešti. Nors pamaldusis atsiskyrėlis vienuolis gal ir
nebūtų tada sutikęs fotografuotis.
1950 metų gegužės 8 dieną, į šv. Jono
Evangelisto šventę maronitų vienuolyne, Anėjos kaime atvyko autobusas su 40
vienuolių maronitų. Buvo vidurdienis. Pirmiausia jie ėjo aplankyti Šarbelio
kapo, o paskui į pamaldas. Pasibaigus pamaldoms, minėti svečiai panoro
nusifotografuoti prie to namelio, kur ilgai gyveno Šarbelis Maklufas. Tarp
atėjusių fotografuotis buvo kun. Petras Šalubas ir keturi jo draugai. Kun.
Petras buvo pasiėmęs ,,Leica” firmos fotoaparatą, brolis vienuolis Elijas Nuhra
turėjo “Kodak” aparatą. Jie padarė keletą nuotraukų prie namelio durų. Visi
labai nustebo, kai padarytose nuotraukose pamatė tarp nufotografuotųjų
vienuolių atsiradusį svetimą barzdotą vyrą, kurio niekas nebuvo matęs.
Nuotraukos ir negatyvas buvo parodytas maronitų vienuolyno vyresniajam. Šis
parodė jas kitiems 90 asmenų, kurie buvo matę ir pažinę gyvą Šarbelį. Jų tarpe
buvo ir Maklufo giminaitis apie 80 metų amžiaus. Visi pripažino, kad tas
nepažįstamasis atsiradęs nuotraukoje, yra šv. Šarbelis Maklufas. Labiausiai
tikėtinas patvirtinimas buvo kun. Juozapo Abi Juno, kuris 13 metų gyveno drauge
su Šarbeliu. Be to, buvo atidarytas karstas ir mirusiojo veidas buvo palygintas
su nepažįstamojo veidu, atsiradusiu nuotraukoje. Abu veidai buvo labai panašūs
ir foto specialistai patvirtino, kad nuotraukoje atsiradęs barzdotas
vyras tikrai Šarbelis Maklufas.

Aš taip didžiuojuosi, pasitikiu savimi ir kupina gyvenimo, kad galiu čia pasidalyti savo liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano vyras dabar namuose sako mums, koks tuščias jis jautėsi visą laiką, kai nebuvo. Jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, įvykusių maždaug prieš 5 mėnesius, kas apie tai pagalvos. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai gavau kontaktą su gydytoju Egwali, kuris padėjo man sugrąžinti įprastą padėtį mano santuokos namuose. Aš esu viena laimingiausių moterų pasaulyje, sakyčiau, mes manėme, kad jis išvyko ir daugiau niekada negrįš namo, kol nebus užburtas meilės burtas ir viskas normalizavosi per dvi dienas. Tai iš tikrųjų buvo stebuklas „faktas, kad mano vyras grįžo namo, tai reiškia viską man ir mūsų vaikams. Aš nežinau, kaip išreikšti savo gilų dėkingumą tau, daktare. Aš primygtinai rekomenduosiu, jei jums reikia skubios pagalbos bet kurioje kerų kategorijoje, nes tai garantuota.
AtsakytiPanaikintiEl. Paštas /dregwalispellhome@gmail.com
„WhatsApp“: +2348122948392
Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
AtsakytiPanaikintiEl. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
„WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392
Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392
AtsakytiPanaikinti